Error message

Deprecated function: Function create_function() is deprecated in eval() (line 1 of /home/epaideia/public_html/modules/php/php.module(80) : eval()'d code).

Εξ αποστάσεως Επιμορφωτικά Προγράμματα Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Τα
Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου ανακοινώνουν την
έναρξη δύο νέων Επιμορφωτικών Προγραμμάτων στην Κατεύθυνση:
«Παιδαγωγικά - Εκπαίδευση».

Τα Προγράμματα αυτά θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο και στοχεύουν στην
κατάρτιση και επιμόρφωση των συμμετεχόντων/ουσών σε αντικείμενα αιχμής,
βοηθώντας τους να αναπτύξουν εκείνες τις ψηφιακές δεξιότητες που θα
αποτελέσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας. Τα διαθέσιμά
προγράμματα είναι τα παρακάτω:

1. Τρισδιάστατα Εκπαιδευτικά Παιχνίδια, "Σοβαρά παιχνίδια". Έναρξη: Έναρξη 24/10/16.

- Κύρια επιδίωξη λοιπόν του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να
ακολουθήσει τις σύγχρονες τάσεις στην χρήση της Πληροφορικής στην
εκπαίδευση, χρησιμοποιώντας όμως εργαλεία προσιτά στο μέσο χρήστη, χωρίς
να υπάρχει συμβιβασμός στην ποιότητα του παραγόμενου
προϊόντος/παιχνιδιού. Η κύρια πρόκληση είναι η δημιουργία εκπαιδευτικών
παιχνιδιών που να καλύπτουν το σύνολο των διδακτικών αντικειμένων. Πέρα
από αυτό, θα πρέπει να έχουν υψηλό βαθμό πρωτοτυπίας, να είναι ελκυστικά
στο χρήστη/μαθητή και να είναι εύκολα στη χρήση τους. Μεγάλο μέρος του
επιμορφωτικού προγράμματος θα αφιερωθεί στη χρήση ενός ενδεικτικού
προγράμματος κατασκευής παιχνιδιών (και μάλιστα τρισδιάστατων), έτσι
ώστε οι επιμορφούμενοι να έχουν την ευκαιρία να μεταφέρουν στην πράξη
όσα θα αποκομίσουν σε θεωρητικό επίπεδο.
- Eπιστημονικά Υπεύθυνος/η Προγράμματος: Φωκίδης Εμμανουήλ, Λέκτορας-
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Ανθρωπιστικών
Επιστημών,Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Περισσότερες πληροφορίες: “Τρισδιάστατα Εκπαιδευτικά Παιχνίδια, "Σοβαρά παιχνίδια"

2. Η αξιοποίηση της Επαυξημένης. Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση. Έναρξη 24/10/16.

- Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αναφέρεται στην επαυξημένη πραγματικότητα
στην εκπαίδευση, οριοθετώντας την από την ψηφιακή πραγματικότητα.
Αρχικά γίνεται αναφορά στον ορισμό και τις συσκευές επαυξημένης
πραγματικότητας και συγκεκριμένα στις συσκευές εισόδου (π.χ. γάντια και
ασύρματο βραχιολάκι), στις συσκευές εντοπισμού (π.χ. ψηφιακές
φωτογραφικές μηχανές και άλλοι οπτικοί αισθητήρες, GPS, πυξίδες) και
στις οθόνες (π.χ. οθόνες που προσαρμόζονται στο κεφάλι, οθόνες χώρου,
οθόνες κινητών συσκευών). Εν συνεχεία, γίνεται αναφορά στα είδη της
επαυξημένης πραγματικότητας και ειδικότερα στην «Location» και στην
«Image» Επαυξημένη Πραγματικότητα, σε έτοιμες εφαρμογές επαυξημένης
πραγματικότητας, στις χρήσεις της στην εκπαίδευση και την αξιοποίησή
τους στην μαθησιακή διαδικασία. Τέλος, εστιάζει στον σχεδιασμό και την
ανάπτυξη εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας για την εκπαίδευση με
συγκεκριμένες πλατφόρμες και με βάση τη θεωρία της εμπλαισιωμένης
μάθησης και του εποικοδομισμού, καθώς και στην αξιολόγηση εφαρμογών
επαυξημένης πραγματικότητας για την εκπαίδευση.
- Eπιστημονικά Υπεύθυνος/η Προγράμματος: Σοφός Αλιβίζος, Αναπληρωτής
Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης- Σχολή Ανθρωπιστικών
Επιστημών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Περισσότερες Πληροφορίες: “Η αξιοποίηση της Επαυξημένης. Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση

Για Πληροφορίες Εγγραφών: Γραμματεία Προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης
22410 99424 - 6 (Δευτέρα - Παρασκευή, 10:00-14:00) - E- mail
επικοινωνίας: e-epimorfosi@aegean.gr (link sends e-mail)

Είδος Προγράμματος Διά Βίου Μάθησης: 
Οικονομικό Καθεστώς Προγράμματος Διά Βίου Μάθησης: 

 

Dates: 
24/10/2016 - 02:00